ONZE DIENSTEN
Digitale marketing
voor de medische industrie
Digitale marketing voor de medische industrie wordt in het bedrijfsleven niet op dezelfde manier behandeld. Wij geloven dat we met onze ervaring in de ontwikkeling van medische software u kunnen helpen bij het overwinnen van uw marketinguitdagingen in de markt.
Wilt u meer bezoekers naar uw bedrijf leiden?
Zoekmachineoptimalisatie begint met weten waar u zich momenteel bevindt.
Medische SEO is ook afhankelijk van uw specialisatie in de medische branche, we zullen marktonderzoek doen om meer te weten te komen over uw markt en uw concurrenten.
Marketing kan overweldigend zijn. Het goede nieuws is dat u opties heeft.
zoek machine optimalisatie
Medische SEO kan uw bedrijf meer bekendheid geven en u helpen meer te weten te komen over uw doelgroep en welke statistieken er echt toe doen voor u.
Kom meer te weten
Onze 6-staps SEO-audit stelt ons in staat om diepgaand onderzoek te doen naar uw bestaande site en specifieke aanbevelingen te doen om uw positie te verbeteren.
1. DE LIGGING VAN HET LAND
Het eerste dat we doen wanneer we uw website controleren op SEO, is onze crawlhulpmiddelen configureren en beginnen met het verzamelen van gegevens die verband houden met uw site om erachter te komen waar u momenteel rangschikt. We bekijken uw Google Analytics en uw verkeerspatronen en raadplegen de gratis diagnostische tools van Google Search Console. Met al deze gegevens tot onze beschikking zijn we klaar om met de audit te beginnen.
2. TOEGANKELIJKHEID VAN DE CONTROLE In
dit deel van de audit wordt bekeken hoe zoekmachines momenteel toegang hebben tot uw website.
3. ONAFHANKELIJKHEID
Zodra we hebben vastgesteld dat zoekmachines toegang hebben tot uw pagina’s, willen we er vervolgens zeker van zijn dat ze deze daadwerkelijk indexeren (inclusief ze in de resultaten).
4. FACTOREN VAN DE RANGSCHIKKING OP DE PAGINA
Nu we hebben vastgesteld dat uw site wordt geïndexeerd en gecrawld, zullen we meer bekijken over welke factoren op uw site die rangschikkingen beïnvloeden.
5. OFF-PAGE FACTOREN
Hoewel wat er op uw website staat belangrijk is voor SEO, is wat er niet op de website staat net zo belangrijk. De kwaliteit van uw site wordt grotendeels bepaald door de kwaliteit van de sites die ernaar linken.
6. CONCURRENTIEANALYSE
Nadat we uw site in detail hebben beoordeeld, zullen we deze ook vergelijken met 3 concurrenten op alle hierboven genoemde manieren, en de gegevens samenvoegen tot actiegerichte items.
Copywriting en strategie
Schrijven voor het web a is een heel ander beest dan gedrukte schrijven. Mensen lezen anders en hun tolerantie, begrip en provocatie terwijl ze online zijn, is anders.
Kom meer te weten
AUDIT
Zodra we begrijpen wat uw online doelen zijn (verkoop, aanmeldingen, downloads, enz.), Zullen we een audit uitvoeren van de kopie van uw site om erachter te komen hoe uw inhoud er nu staat en waar deze moet zijn. Daarna gingen we verder om die leemte op te vullen.
Schrijven / redigeren
We zorgen ervoor dat de stem onbrand is, dat de informatie niet alleen correct is, maar ook de informatie is waarnaar uw klanten op zoek zijn en waarin ze geïnteresseerd zijn, en dat het is geschreven en opgemaakt op een manier die de aandacht van mensen trekt wanneer ze online lezen . We zorgen er ook voor dat uw call-to-actions sterk, gemakkelijk te vinden en gemakkelijk te begrijpen zijn.
U geeft ons de achtergrondinformatie over producten en services die we nodig hebben, en wij nemen het vanaf daar verder. Natuurlijk heb je de kans om de kopie te bekijken voordat deze live gaat om feedback te geven voor 2 revisierondes.